Saumat ja sotkut

maanantaina, marraskuuta 13, 2006

Meni hermo sukkahousuihin - ja taas sarjatuotantoa

Voiko olla jotain niin ärsyttävää kuin ainainen marina "äitiiii, mä en saa näitä sukkiksii-ii-iii". Päätin tehdä hermojani lepuuttamaan yllättäen - kahdet - leggigsit. Löysin jostain vanhasta Ottobrestä yhden palan kaavan. Sainpa kaappitrikoot järkevämpään käyttöön ja oikeutuksen lauantaisille ostoksilleni. Kangasvarasto hupeni suunnilleen saman verran kuin lisääntyi heräteostoksistani.

Näitä voisi tehdä lisää jos inspistä riittää. Katsotaan nyt helpottaako sukkahousustressi yhtään.

Mikähän tuplavimma mulla on? Näitäkin tietty tulee kaksi ;) Ei vaan ajattelin neuloa VIHDOIN jotain. Lapsille ostin jo villasukat, itselleni en kertakaikkiaan pysty kun kerran osaa itsekin tehdä. Kun lopulta sain sukat puikoille niin tajusin, että nämä eivät kertakaikkiaan kelpaa minulle. Värit ei nappaa. Teen näistä äidilleni joululahjan ja ostan jostain omia sukkiani varten vaaleanpunaista lankaa. Minun villasukkani on oltava vaaleanpunaiset!

Melkein nolottaa laittaa kuva aloitetuista sukista kun valmistumiseen saattaa mennä luvattoman pitkä aika... Saa nähdä miten käy.

2 Kommentit:

  • At 13 marraskuuta, 2006 21:54, Anonymous Anonyymi said…

    Mistä ottobren lehdestä tuo kaava löytyi? Kiinnostais kovasti, olen kaivannutkin sellaista ohjetta.

    Jos vaikk a niillä vielä olis irtomyynnissä niitä..

    Hienolta näyttävät nimittäin, samoin sukan alku on kiva.

     
  • At 14 marraskuuta, 2006 09:49, Blogger Räpeltäjä said…

    Kaava on Ottobre:n numerosta 4/2004. Kokoja oli taaperosta koululaiseen.

     

Lähetä kommentti

<< Home