Saumat ja sotkut

sunnuntaina, toukokuuta 28, 2006

Odotusmekko


Anttilan kangasosasto pelasti minut lopulta nauhojen etsinnältä. Kiitos! Tässä siis odotusmekko, jonka ajattelin kaventaa myöhemmin tavalliseksi mekoksi. Kaava on SK 6/2006, kaavaa isonnettu Ionan neuvojen mukaan. Kiitos myös Ionalle mekon valmistumisesta.

Lähikuva etuosasta. Ohjeessa ei ollut rusettia ja mietin laittaako sitä vai ei. Kuvaa ottaessa päätin tosin jo, että laitan sen. Samalla peittyy pari vinoa tikkiä :) Eli pari pistoa vielä ja mekko on valmis!

5 Kommentit:

  • At 28 toukokuuta, 2006 10:14, Anonymous Anonyymi said…

    Oi kuinka sievä mekko!

     
  • At 28 toukokuuta, 2006 11:59, Anonymous Anonyymi said…

    Todella kaunis :) ja se rusetti sopii siihen hyvin :).

     
  • At 29 toukokuuta, 2006 10:00, Blogger Susanna said…

    Hieno mekko!

    Tuolla alempana kun tuskailit ettet enää koskaan tee itse kanttinauhaa, niin suosittelen lämpimästi vinonauhankääntäjää! Mä olen sillä saanut tosi hyvin onnistumaan kaikki reunukset! Maksaa noin kympin ja on joka pennin väärti.

     
  • At 31 toukokuuta, 2006 08:52, Blogger Susanna said…

    Moi, tulin tänne vastaamaan :D Mä tilasin vinonauhankääntäjän kangastukku.comista. Ainakin erikoiskangaskaupoissa niitä usein myös on, on vaan niin kummallisen näköinen että eihän kukaan heräteostoksena moista osta :D
    täällä mun blogissa onkin sen esittely. Tosiaan minä aloitteleva säätäjäkin saan sillä hienot kaulukset :D

     
  • At 07 kesäkuuta, 2006 13:18, Anonymous Anonyymi said…

    Hieno mekko. Saisko nähdä kuvaa siitä päälläkin niin saisi vielä selvemmän kuvan siitä :) ?

     

Lähetä kommentti

<< Home